piątek, 21 września 2012

Ćwieki

Trend właściwie zaczerpnięty trochę z takiego rockowo/metalowo grunge stylu. Na pewno jest dla odważnych :). Zwykły szary sweter z kilkoma ćwiekami na ramionach może być nawet o kilkadziesiąt złotych droższy, można więc kupić torebkę ćwieków w pasmanterii, i samemu doszyć do starej bluzki czy swetra, znalazłam filmik na youtubie, w którym jest to dość dobrze pokazane: Ja,tak na prawdę nie mam nic co miałoby ćwieki :< (chciałam kupić w Hastings w Anglii czarną sukienkę z takimi ostrymi ćwiekami na ramionach w new looku(nie, nie było jej niestety w Polsce). Znalazłam w szafie białą koszulę, którą oddała mi mama i okazało się, że ma ćwieki na ramionach(ale nie takie jakie chciałam tylko bardziej przypominające piramidki), mam jaszcze bluzkę z very lucci typ "biedronka" czyli jest rozcięta na plecach i ma inny materiał( zrobię zdjęcie kiedy znajdę ładowarkę do aparatu, to trudno wytłumaczyć) no wiec ona ma ćwieki z tyłu i na ramionach, ale nie takie jakbym chciała. Oprócz tego kupiłam wiszące kolczyki z kolcami i kolczyki ze sztyftem także w formie ćwieków. No i jeszcze znalazłam bransoletki z ćwiekami ( pewnie dołączone do jakiejś gazetki :D ). Oo mam jeszcze buty takie balerinki czarne z lekkim brokatem i całe są w srebrne ćwieki. Okazuje się, że jednak mam trochę tych rzeczy z ćwiekami :). Może też poszperajcie w szafie, a znajdziecie stary ciuch, który wszedł teraz w modę. Wczoraj zrobiłam sobie piątkowy rajd po sklepach(wiem jestem forever alone bo wczoraj był przecież piątek) i moją uwagę przykuły szczególnie: legginsy z ćwiekami bo bokach z top shopu( niestety kosztowały ok. 150 zł więc nigdy nie będą moje :<) i denimowa kurtka ze stradivariusa ze złotymi ćwiekami/kolcami. Powrzucam zaraz zdjęcia to się połapiecie :). Myślę, że osoby, które słuchają ostrzejszej muzyki i zwykły nosić ćwieki np. na koncerty, muszą czuć się serio oburzone, że teraz każda fashionela ma w szafie coś z ćwiekami. Co do moich przemyśleń to dużo ćwieków było kiedyś dość mocno kiczowate weźcmy np. niektóre stroje dody z wieloma ćwiekami. Teraz praktycznie nie ważne co się do nich założy zawsze będą " w dobrym stylu". No dobra, koniec tego pisania i czas na zdjęcia:
i jak podoba wam się ten trend? Mi nawet, nawet tylko trzeba uważać, żeby nie przesadzić ;]. sa ya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz