wtorek, 18 września 2012

Autum khaki

W każdym sklepie można praktycznie znaleźć kurtki, bluzki, spodnie i legginsy(na które aktualnie poluje) w kolorze moro. Są osoby, którym bardzo nie podoba się ten trend, natomiast mi bardzo przypadł do gustu. Ostatnio widziałam zakolanówki moro. Cudo! Niestety wyprzedali :<. Zdjęcia różny kurtek military/moro/khaki (parka) sklep w którym można znaleźć i cena:
sklep pullandbear cena-239.90 zł
sklep pullandbear cena-199.90
sklep bershka cena-259.90
sklep zaraz cena-199.90
sklep zara cena-299.90
sklep topshop cena: 75 funtów( w przybliżeniu 375 zł)

bluzki i koszule:
sklep zara cena-199.00 zł
sklep pullandbear cena-99.90
sklep pullandbear cena-139.90

spodnie i legginsy moro:
sklep pullandbear cena-129.90
legginsy znalezione w internetowym sklepie mona she cena-45zł!!!!!!!

mogłabym was tak zasypywać elementami garderoby w kolorze moro lub khaki, ale jest tego tak dużo więc wybrałam te najfajniejsze. Jak widzicie fasony są różne i oczywiście ceny, jest w czym wybierać. Teraz kilka zestawów mam nadzieję, że kogoś zainspirują :).





i na koniec moja parka, którą kupiłam w wakacje podczas pobytu w Anglii w Primarku w Oxfordzie kosztowała 25 funtów czy około 125 zł, może potem wstawię jakieś moja zdjęcia w stylizacji z tą kurtką oto ona:
podobna do tych z zary tylko 3 razy tańsza, dlaczego w Polsce nie ma tego sklepu :<. O jesiennym trendzie khaki narazie tyle  :D.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz