piątek, 10 sierpnia 2012

Summer eyes

Są wakacje i chyba nikt nie ma ochoty ubierać się na czarno czy szaro, więc po co malować się używając tradycyjnych kolorów? Ostatnio zakupiłam niebieski eyeliner w sephorze, marki MakeUpForever i muszę powiedzieć, że jest naprawdę genialny. Pierwszy + za kolor, drugi za łatwość w użyciu ( nawet nie doświadczona w malowaniu się eyelinerem osoba będzie mogła z łatwością z niego korzystać), ma jeden - trudno się go zmazuje :). Oto on:

Nie chciałam żeby to był tylko opis jednego produktu po prostu chciałam was z nim zapoznać. Jest dużo sposobów na kolorowy makijaż (eyeliner, cienie, kredki, kolorowy tusz itp.) jednak "colorful makeup" zrobiony jakąkolwiek metodą pozostanie modny. Kilka inspiracji :




Na koniec moje własne dzieło :). Kiepska jakość bo robione kamerką od laptopa(aparat nie chce się włączyć), ale i tak mam nadzieję, że coś widać .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz